نحوه گرم کردن بالاتنه

قیمت این ویدیو: 500 تومان

برای خرید این ویدئو، 1 را به شماره 738100 ارسال نمایید.

یکی از اصول اولیه پیش از شروع هر ورزشی، گرم کردن بدن برای افزایش انعطاف‌پذیری و عدم آسیب رسیدن به اندام‌هاست. در ا ین ویدئو قصد داریم شما را با تمرینات مناسب برای گرم کردن بالاتنه قبل از ورزش والیبال آشنا کنیم. در تمرینات بالاتنه تمرکز بر فعالیت‌های شکمی،شانه‌ها، آرنج و ... است. اولین تمرین، TYI نام دارد که آن را برای بهبود قدرت استخوان کتف و شانه‌ها انجام می‌دهیم. اجرای حرکات کششی پس از انجام ورزش والیبال نیز به 2 نوع بالاتنه و پایین‌تنه انجام می‌گردد. در ادامه در تماشای این ویدئو با ما همراه باشید.

سایر ویدیو های این سرویس
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
مدیازون

آموزش والیبال

تعداد ویدیو ها: 28 قیمت سرویس: 500 تومان امتیاز سرویس: 5

یکی از اصول اولیه پیش از شروع هر ورزشی، گرم کردن بدن برای افزایش انعطاف‌پذیری و عدم آسیب رسیدن به اندام‌هاست. در ا ین ویدئو قصد داریم شما را با تمرینات مناسب برای گرم کردن بالاتنه قبل از ورزش والیبال آشنا کنیم. در تمرینات بالاتنه تمرکز بر فعالیت‌های شکمی،شانه‌ها، آرنج و ... است. اولین تمرین، TYI نام دارد که آن را برای بهبود قدرت استخوان کتف و شانه‌ها انجام می‌دهیم. اجرای حرکات کششی پس از انجام ورزش والیبال نیز به 2 نوع بالاتنه و پایین‌تنه انجام می‌گردد. در ادامه در تماشای این ویدئو با ما همراه باشید.

برای خرید این سرویس، 1 را به شماره 738100 ارسال نمایید.

به این دوره چه امتیازی میدهید ؟

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید :)

درباره ما
  • سفری به دنیای دانستنی های موبایلی
دانلود اپلیکیشن
logo-samandehi